Slaapplaats gezocht - Reisverslag uit Irun, Spanje van Alex - WaarBenJij.nu Slaapplaats gezocht - Reisverslag uit Irun, Spanje van Alex - WaarBenJij.nu

Slaapplaats gezocht

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Alex

07 Mei 2016 | Spanje, Irun

Alex heeft een goede reis van Bera naar Irun
Alleen kwam hij wat laat aan en wilde hij eerst nog zijn eerste kopje koffie drinken van die dag. Toen pas ging hij een slaapplaats zoeken.
En dat valt niet mee na 10 uur s avonds .
Gite vol, hotel duur. Help telefoontje richting mij wil jij even kijken op Internet om het wat goedkoper te maken.
Maar dat lukt niet meer na 22 uur.
Ik een hele tijd bezig maar lukt niet. Hij besluit een taxi te nemen naar de camping waar hij naar sluitingstijd aankomt. Na onderhandeling met bewaking mag hij er toch op.
Dus kort maar lekker slapen voor hem, ik heb het druk druk druk en kom tijd te kort.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Irun

mijn 6e reis

Ik ga weer wandelen

Recente Reisverslagen:

25 September 2017

Alex roadie naar Corcubion

24 September 2017

Lopen in de regen

23 September 2017

Kitty

23 September 2017

Kitty

22 September 2017

Compostella ophalen
Alex

In Spanje vervolg ik de wandeling. Soms alleen, soms met iemand erbij.

Actief sinds 30 April 2016
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 14504

Voorgaande reizen:

30 April 2016 - 31 December 2016

mijn 6e reis

Landen bezocht: