Hoed kwijt - Reisverslag uit Hendaye, Frankrijk van Alex - WaarBenJij.nu Hoed kwijt - Reisverslag uit Hendaye, Frankrijk van Alex - WaarBenJij.nu

Hoed kwijt

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Alex

08 Mei 2016 | Frankrijk, Hendaye

Alex heeft kort maar goed geslapen in zijn tentje.
Hij heeft de hele dag om naar het hotel in Henday te gaan. Maar schrikt zich een hoedje hij is zijn hoed kwijt. (Moet ik weer naar Australië om een nieuwe te halen) waarschijnlijk heeft hij hem in de taxi laten liggen.
Ik ben druk met werk, school, inpakken, schoonmaken en trainen ,cortom kom tijd te kort.
Alex loopt naar het Hotelier vraagt daar of ze achter zijn hoed willen bellen en dat doen ze, hoed weer gevonden en terug. En ik hoef geen nieuwe op te halen (jammer) .
Nee hoor heel blij dat de hoed weer gevonden is, als de hoed zou kunnen praten zou hij veel verhalen kunnen vertellen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Hendaye

mijn 6e reis

Ik ga weer wandelen

Recente Reisverslagen:

25 September 2017

Alex roadie naar Corcubion

24 September 2017

Lopen in de regen

23 September 2017

Kitty

23 September 2017

Kitty

22 September 2017

Compostella ophalen
Alex

In Spanje vervolg ik de wandeling. Soms alleen, soms met iemand erbij.

Actief sinds 30 April 2016
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 14470

Voorgaande reizen:

30 April 2016 - 31 December 2016

mijn 6e reis

Landen bezocht: