Mooie avond - Reisverslag uit Irun, Spanje van Alex - WaarBenJij.nu Mooie avond - Reisverslag uit Irun, Spanje van Alex - WaarBenJij.nu

Mooie avond

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Alex

26 Mei 2016 | Spanje, Irun

Vandaag zijn we weer terug gereisd naar Irun met de bus. Om half tien vertrekken we uit Santander, Alex wilde liever met de trein maar dat was onmogelijk volgens de informatie dame.
We hebben een mooie bustes hij gaat veel over de snelweg maar zien veel herkenning punten terug.
Aangekomen in Irun was het even zoeken naar het hotel. Ik weet zeker dat ik het op de heenweg heb gezien, maar twijfel nu. Was aardig stukje lopen en we waren allebei een beetje kribbig.
Even een douche en we kunnen er weer tegen.
Om 7 uur hebben we afgesproken met Carla en Michel ze halen ons op bij het trein stadion even zoeken naar het plaatje en even zoeken naar het restorant. Maar dan zitten we ook op een prachtige lokatie met heerlijk eten.
Het is heel gezellig en onze plannen Veranderen weer morgen naar Biaritz

• 27 Mei 2016 - 08:28

Nico & Ria Knotters:

Dank jullie wel voor jullie pelgrimage verhalen, wij hebben genoten. Niet alleen om de taalfouten, jullie belevenissen zijn schitterend. Wij gniffelen bij "ochtendmensen", hoe durven ze het jullie aan te doen om voor 9 uur al bezig te zijn! Tja, en dat kaartlezen: tegenwoordig helpt GPS, bij gebrek aan educatie door militaire dienst... En bij die wijntjes en lekkere gerechten zijn wij gewoon jaloers. Goede terugreis gewenst, wij zien elkaar weer bij Concert At Sea.

• 27 Mei 2016 - 22:59

Ineke+wilfried:

Het was leuk om mee te reizen op afstand,gezellig en soms verwarrend? (Waar,wat,hoe)
    Zal wel met verbindingwifi te maken hebben, of eenbeetje baggchus? Het was hoe dan ook leuk om mee te lezen en een beetje de sfeer mee te krijgen van het pelgrimleven.
    Goede reis terug en geniet nog lekker na, lik de wonden,blaren enz.
    Liefs en groeten van ons