Spanje olah - Reisverslag uit Pasai Donibane, Spanje van Alex - WaarBenJij.nu Spanje olah - Reisverslag uit Pasai Donibane, Spanje van Alex - WaarBenJij.nu

Spanje olah

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Alex

10 Mei 2016 | Spanje, Pasai Donibane

Na het ontbijt eerst nog wat s cool werk regelen bij de Mac daar hebben ze goede wifi. Dus daarom ver trekken we pas om 11 uur.
Het lopen gaat goed en na even zoeken in het begin.
We lopen de eerste route van Irun naar Donostia -San Sebastian.
We willen het de eerste dag niet al te lang maken, maar het is toch nog tegen 21.00 uur als we bij de Gite in Pasai Donibane aankomen. We kunnen er niet eten en alles gaat op tijd. We moeten snel dochen en eten in het dorp, maar wel voor 22.00 terug zijn en dan moet het ook stil zijn. Wat nog erger is dat is dat we om half acht weg moeten zijn de volgende morgen.
Dat heet vakantie op nee sorry pelgrimeren ik was het even vergeten.
Dus snel naar het dorpje heerlijk maar snel gegeten en netjes op tijd weer binnen.