Een lange dag wandelen - Reisverslag uit Orio, Spanje van Alex - WaarBenJij.nu Een lange dag wandelen - Reisverslag uit Orio, Spanje van Alex - WaarBenJij.nu

Een lange dag wandelen

Door: kitty en Alex

Blijf op de hoogte en volg Alex

11 Mei 2016 | Spanje, Orio

Stipt om 8.00 uur vertrekken we
We zouden het rustig aan doen en het wandelen wat opbouwen.
Maar dat liep anders.
Eerst moeten we met een pontje overvaren en dan koffie scoren .
Het eerste tentje wat we zagen zag er duur uit,we dachten we komen nog wel een andere tegen.
Dat duurde even pas om 11.00 ongeveer zien we een huis wat lijkt op een herberg en er komt net een auto afgereden die zegt cafe daar en wijst.
We kwamen in een soort geloofsgemeenschap terecht (Alex heeft daar een stukje over geschreven dit zal ik later toevoegen)
Na 2 uur later vertrekken we weer en eten in Donostia-san Sebastian. We willen een brace voor Alex zijn knie kopen maar de winkels gaan pas half vijf open. Dus we besluiten door te lopen en alvast een klein stukje van de route van de volgende dag te doen en dan op de caming gaan staan in het begin van de route.
Dat liep anders camping nooit gevonden de eerste slaapplaats die we vonden was in Orio 18 km verder. We kwamen er net voor sluitingstijd aan . We werden gastvrij ontvangen maar we konden niet meer eten, dat was geen probleem voor ons even dochen biertje drinken en dan slapen