Vrijdag de 13 - Reisverslag uit Zumaia, Spanje van Alex - WaarBenJij.nu Vrijdag de 13 - Reisverslag uit Zumaia, Spanje van Alex - WaarBenJij.nu

Vrijdag de 13

Door: kitty

Blijf op de hoogte en volg Alex

13 Mei 2016 | Spanje, Zumaia

Als we wakker worden regent het en regent het.
Ik heb moeite om uit mijn bed te komen,omdat het regent doen we rustig aan.
De tent gaat weg nu Alex heeft te veel gewicht nu met de sypap erbij.
En last van zijn knie. Ook hebben we in het boekje gekeken maar er komen geen kampeer mogelijkheden meer aan voorloopig.En je mag hier niet in het Kamperen.
In de regen breken we op en onder het afdak pakken we de rugzakken in.
Het is 23 km lopen naar Deba zes en een half uur geeft het boekje aan, wij hebben meer tijd nodig weten we. Dus Deba zal niet meer lukken vandaag.
Het eerste stuk lopen we door de regen ,langs de kust.
Later wordt het droog en dat wandeld wat beter wel zijn de paden erg glad.
We lopen door Zumaia op zoek naar een plaats om te slapen, de gite is daar gesloten net buiten het plaatsje komen we een herberg tegen.
Sante Klara het ligt boven op een heuvel.
Het is een mooi pand we delen de plaats met Martin een Tjechische jonge man.
We worden weer even terug naar het plaatje gereden om te kunnen eten.

• 17 Mei 2016 - 11:48

Nico & Ria:

Behalve dat je onderweg veel tegen komt, kom je je zelf ook tegen. Pijntje hier, dislectie daar. Ach, ouderdom komt met gebreken. Gelukkig ook de wijsheid! Succes met jullie mooie avontuur. Ieder verhaaltje van jullie lezen wij met een glimlach, ga zo door!

• 17 Mei 2016 - 13:21

Ineke+wilfried:

Hoi pelgrimgangers....hetis niet louter rozengeur en maneschijn,maar wel ongelooflijk mooi en verrassend elke dag! Vervelen is er niet bij!
    We volgen op afstand...... (en zijn toch een beetje blij, dat wij daar niet lopen).
    Veel plezier saampjes,liefs van ons