Koud, steil en moeilijke maar mooie wandeling - Reisverslag uit Elizondo, Spanje van Alex - WaarBenJij.nu Koud, steil en moeilijke maar mooie wandeling - Reisverslag uit Elizondo, Spanje van Alex - WaarBenJij.nu

Koud, steil en moeilijke maar mooie wandeling

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Alex

03 Mei 2016 | Spanje, Elizondo

Gisteravond niets meer gehoord, pas vanmiddag kreeg ik op mijn vraag hoe gaat het. het is steil en koud, na 5 km klimmen ga ik wat dalen.

En pas laat in de avond hoor ik weer wat.
Hij vertelde het was heel koud geweest in de nacht.
Om 6 uur al wakker, het was mistig en koud dus nog even verder slapen.

Toen hij opstond om te gaan wandelen was het nog steeds mistig zo mistig dat hij moeite had om zich te oriënteren.
Hij heeft over 250 meter 1 1/2 uur gedaan. Het was een natte glibberige pad met rotsen en een afgrond dus voorzichtig stapje voor stapje.
Na dat stuk ging het goed en kwam op de gr 12 terecht. Om 12 uur even gerust weer gaan lopen toen kwam ik weer op de gr11 terecht.
Het boekje klopt niet heel vervelend.
Kwam op een water punt en volgens het boekje zou ik snel weer 1 tegen komen maar nee hoor dat duurde vrij lang en dat terwijl ik op en steile weg terecht kwam.

Hij is om 22.00 uur in het plaatsje Elizondo daar verblijft hij in een pension. Hij neemt een rustdag om wat bij te komen van 2 moeilijke eerste dagen.
Hij zal proberen morgen de foto's door te sturen

• 05 Mei 2016 - 19:48

Ria & Nico:

Fijn om het verslag te lezen. Blijf voorzichtig en geniet van jouw mooie avontuur!