Op weg naar Ribadeo - Reisverslag uit Ribadeo, Spanje van Alex - WaarBenJij.nu Op weg naar Ribadeo - Reisverslag uit Ribadeo, Spanje van Alex - WaarBenJij.nu

Op weg naar Ribadeo

Door: Kitty/ Alex

Blijf op de hoogte en volg Alex

10 September 2017 | Spanje, Ribadeo

Nog 197 km naar Santiago

Na een goede nachtrust gaan we weer op pad.
Ook deze keer vertrekken we vroeg. 8.00 uur.
Bij het opstaan viel het mij weer op, op wat voor pracht plaats deze herberg ligt we hebben eerst nog wat foto's genomen voor we vertrokken.
Zo mooi die ruige kust.

Eerst op zoek naar koffie en ontbijt.
Dat vonden we gelikte snel in een hotel waar we werden geholpen Door een jonge man van 28 jaar die goed Engels sprak.. waardoor het mogelijk was om hem wat vragen te stellen.

We lopen vandaag de GR route . Een mooie route langs de kust. Het is echt genieten deze wandeling. We hoeven niet op tijd aan te komen om een plaatsje in de herberg te hebben want we gaan voor een kamer voor 2 nachten. Morgen houden we een rust dag.
We lopen door leuke padjes, genieten van de prachtige vergezichten en de ruwe zee.

We pauzeren op de punt van een heuvel/rots aan zee met een zak ships en water. We lopen weer verder over het pad dachten wij maar we kwamen op Den duur in een maïsvelden terecht. Daar hebben we ons in een krap half uurtje doorheen geworsteld. Daarna kwamen we bij een boerderij uit.
We liepen verder over de weg en kwamen bij een mooi uitzicht punt, waar we ons water weer aan konden vullen.

Bij een tentje aan het strand aten we een leer chocolade ijsje.
En kwa tentje ging je zo jaren terug in de tijd.
Helaas hadden ze geen wc dus weer maar een andere oplossing gezocht.
Ja dat piesen is een terug keren probleem. Voor mannen toch wat makelijker.

Voor we in Ribben aankomen moeten we eerst een brug over.
Aan de overkant gekomen zoeken we een kamer voor 2 nachten. We zitten in een hostel eigen kamer wel wc en douche op de gang.
Na het douchen gaan we het plaatsje bekijken en eten vandaag bij de Italiaan een pizza.