Santander - Reisverslag uit Santander, Spanje van Alex - WaarBenJij.nu Santander - Reisverslag uit Santander, Spanje van Alex - WaarBenJij.nu

Santander

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Alex

23 Mei 2016 | Spanje, Santander

Afspraak was dat het tot 7 uur stil moest zijn, maar om 6 uur was al het eerste gerommel van mensen die gingen vertrekken. Om ongeveer kwart voor 7 liep er een alarm af en dit bleef maar gaan de persoon zelf was al elders. Dus toch vroeg wakker, maar we moeten ook om 8 uur vertrekken het lijkt wel werken.
Dus om 8 uur lopen we het pand uit na een paar minuten lopen we al verkeerd dat heb je als je zo vroeg vertrekt. We volgen de pijl en die gaat naar een mooi kerkje en dan houd de route op. We houden er niet van om terug te lopen dus lopen derivatief uit die we denken te moeten lopen en daarom lopen we een heel stuk langs de weg. Voor Alex wel goed dat is beter voor zijn knie.
Later pikken we de roette weer op mooi langs het strand en allerlei klippen. We moeten met een pontje naar Santander en zijn daar eind van de middag. Op zoek naar een slaapplaats we hebben het wel even gehad met hostels en gite we willen een kamer voor ons zelf en even bijkomen.
Dat is gelikt met hulp van een aardige man die ons deze kamer aan wees. We hebben hem gehuurd voor 3 nachten.