Weer op weg - Reisverslag uit Luarca, Spanje van Alex - WaarBenJij.nu Weer op weg - Reisverslag uit Luarca, Spanje van Alex - WaarBenJij.nu

Weer op weg

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Alex

07 September 2017 | Spanje, Luarca

Ik heb net een heel verslag geschreven en het is weer kwijt.
Dus nu even een verslag in heel korte taal.
Schilderij van mensen die we al eerder gezien hebben.
Ontbijt lekker koffie vies.

Alex is nog niet helemaal opgeknapt dus lopen we over de weg.
Komen in de plaats aan waar we gisteren zouden stoppen
Alex wil doorlopen ondanks dat ik aangeef dat het misschien beter is te stoppen.
Nu uurtje doorgelopen gaat het niet meer verder met bus.

Wel rondgelopen in plaatsje wilde golven
Lekker gegeten
Komen veel bekende tegen
Wendy met moeder, 3 Duitse jongens, 4 Deense dames, man met de blauwe slippers enz.

We slapen in herberg in grote zaal
Vooral in ochtend veel lawaai om 4.45 loopt wekker bij iemand en daarna wordt het niet meer stil
Dus enige oplossing is zelf ook maar opstaan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Luarca

mijn 6e reis

Ik ga weer wandelen

Recente Reisverslagen:

25 September 2017

Alex roadie naar Corcubion

24 September 2017

Lopen in de regen

23 September 2017

Kitty

23 September 2017

Kitty

22 September 2017

Compostella ophalen
Alex

In Spanje vervolg ik de wandeling. Soms alleen, soms met iemand erbij.

Actief sinds 30 April 2016
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 14451

Voorgaande reizen:

30 April 2016 - 31 December 2016

mijn 6e reis

Landen bezocht: