4de wandeldag doen we nog 5 km? - Reisverslag uit Buelna, Spanje van Alex - WaarBenJij.nu 4de wandeldag doen we nog 5 km? - Reisverslag uit Buelna, Spanje van Alex - WaarBenJij.nu

4de wandeldag doen we nog 5 km?

Blijf op de hoogte en volg Alex

31 Augustus 2017 | Spanje, Buelna

Van San Vicente de Barbuda naar Bull
Nog 480,1 km naar Santiago

We vertrokken heel vroeg vandaag al om 8.10.
We sliepen in een site vannacht op een slaapzaal.
Dit had als gevolg dat er al mensen voor zes uur aan het pakken waren.
Ik proberde dit te negeren maar om half zeven was ik er klaar mee. We waren allebei wakker dus hup uit bed en lopen maar.
We sliepen ook al vroeg om 22 uur moest het licht uit.

Dus na een goed ontbijt aan het wandelen. Er stond een wandeling van 42 km in het boekje . We wisten ook wel dat dat een beetje overdreven was voor ons. Maar we begonnen vol goede moed en we zouden wel zien hoever we kwamen.
Het lopen ging mij niet makkelijk af, geen goede voorbereiding bekt mij een beetje op. Ik heb bepaalde spullen niet bij of de verkeerde spullen.
Ook heb ik wat last van blaren en mijn oude blessure speelt weer wat op.
Met mijn gebroken vinger gaat het steeds beter. Verder gaat het goed en was het een prachtige wandeling nog 5 km extra gelopen en dat leverde wel een mooie kamer op
Ik ga hu stoppen want we moeten eten
Alex is naar een kerkje gelopen en heeft daar genoten van mooi orgelspel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Buelna

mijn 6e reis

Ik ga weer wandelen

Recente Reisverslagen:

25 September 2017

Alex roadie naar Corcubion

24 September 2017

Lopen in de regen

23 September 2017

Kitty

23 September 2017

Kitty

22 September 2017

Compostella ophalen
Alex

In Spanje vervolg ik de wandeling. Soms alleen, soms met iemand erbij.

Actief sinds 30 April 2016
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 14482

Voorgaande reizen:

30 April 2016 - 31 December 2016

mijn 6e reis

Landen bezocht: