3e wandeldag afzien - Reisverslag uit San Vicente de la Barquera, Spanje van Alex - WaarBenJij.nu 3e wandeldag afzien - Reisverslag uit San Vicente de la Barquera, Spanje van Alex - WaarBenJij.nu

3e wandeldag afzien

Blijf op de hoogte en volg Alex

30 Augustus 2017 | Spanje, San Vicente de la Barquera

Van Comillas tot San Vicente de la Barquera
Nog 505,1 km naar Santiago

Vandaag een korte wandeling omdat het de derde wandeldag is.
Dat schijnt vreselijk te zijn.
Ik begon heel goed.
Vandaag een verslag van mij ivm het afkicken om verslagen te schrijven
Gisteravond hebben we super leer gegeten dus we hadden nog geen trek bij het vertrekken.
We Namen alleen een kopje koffie en gingen op pad.
Het was mooi weer vandaag en het was een mooie route
We gingen een korte wandeling maken van 12 km.
Ik verhugde mij erop dat we er op tijd zouden zijn zodat ik nog kon gaan zwemmen want dat mis ik wel een beetje. Mijn dagelijkse zwemmen met Tinneke samen.
Maar het liep wat anders ik was helemaal stuk de site was nog gesloten.
Dus niet gezwommen
Alex heeft voor deze dag ook een stukje geschreven dat zal ik later er bij voegen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, San Vicente de la Barquera

mijn 6e reis

Ik ga weer wandelen

Recente Reisverslagen:

25 September 2017

Alex roadie naar Corcubion

24 September 2017

Lopen in de regen

23 September 2017

Kitty

23 September 2017

Kitty

22 September 2017

Compostella ophalen
Alex

In Spanje vervolg ik de wandeling. Soms alleen, soms met iemand erbij.

Actief sinds 30 April 2016
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 14464

Voorgaande reizen:

30 April 2016 - 31 December 2016

mijn 6e reis

Landen bezocht: