Rustdag - Reisverslag uit Ribadeo, Spanje van Alex - WaarBenJij.nu Rustdag - Reisverslag uit Ribadeo, Spanje van Alex - WaarBenJij.nu

Rustdag

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Alex

11 September 2017 | Spanje, Ribadeo

Vandaag rustdag dat betekent wat langer slapen.
Lekker aanteuten.
De was doen.
Het plaatsje verder bekijken.
Wandelingetje maken naar de vuurtoren.
Op een terrasje gezeten.
Kortom gewoon lekker genieten.
's Avonds gaan we eten in bar restaurant Oviedo eten. Dit zit naast de kerk aan het eind van een doodlopende straatje. Gisteren zagen we dit bij toeval, maar ze openen pas na 20 uur.
We waren enkele minuten voor 8 aanwezig.we zagen mensen bezig, maar de boel was gesloten. Even na 8 uur deed een vrouw de deur open en zei ons dat ze over 1, Nou ja 5 minuten open zouden gaan. Stipt 10 minuten later werden we uitgenodigd binnen te komen. Als entree hadden we champignons in knoflook gebakken plus een salade van sla, ui en tomaten. Hoofdgerecht entrecote met patat. Bijgaand een licht mousserende Rosada en water. De kwaliteit en smaken waren zeer goed, heerlijk gegeten. De ober bood ons koffielikeur aan gemaakt door zijn vader. De basis is grappa eigengestookt en dan met gemalen koffie , kruiden en suiker. Heerlijk...
Een waardige afsluiting van deze goede maaltijd, echt lekker gegeten.
En dan naar bed, want morgen weer wandelen.