Van Muros de Nalon naar Soto de Luina - Reisverslag uit Soto de Luiña, Spanje van Alex - WaarBenJij.nu Van Muros de Nalon naar Soto de Luina - Reisverslag uit Soto de Luiña, Spanje van Alex - WaarBenJij.nu

Van Muros de Nalon naar Soto de Luina

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Alex

05 September 2017 | Spanje, Soto de Luiña

Vandaag lopen we het tweede deel van de 42 km etappe
Het is nog 296,9 km naar Santiago

We vertrokken vanmorgen na een eenvoudig ontbijt richting Soto de Luina
De kleren die we gewassen hadden waren nog niet droog.
Het was even 9 uur toen we weggingen.
Eerst nog even appels kopen voor onderweg
De eerste km deden weer pijn aan mijn voeten, net toen ik het ritme had gevonden begon Alex over koffie en chocolade taart. En daar moesten we de route voor verlaten. Sterker nog extra klimmen.
Dus ik zei die taart is niet slim zeker niet als je ervoor de route vanaf moet.
Als hij op je route komt is het goed. Nou dat heb ik geweten, dit kwam de hele daag terug. Zit niet op de route.
Heel vervelend was dat we steeds niets tegen kwamen op de route. Dus op een gegeven moment zijn we er toch even vanaf gegaan. En niet eens voor taart maar voor de middag maaltijd.

Het was een hele mooie wandeling vandaag. Stukjes door bos afgewisseld met dorpjes en mooie vergezichten. Heel mooi wandelen.
Het was wel klimmen en dalen en klimmen en klimmen en dalen enz. enz.
Maar wat een mooie uitzicht punten en wat was het warm.

We vonden onze stek voor vannacht in Hastings Paulino
We hebben daar een kamer voor ons tweetjes
En hebben net heerlijk gegeten
Ps Alex ligt al lekker te slapen.

• 06 September 2017 - 07:49

Ria En Nico:

Hoi Kitty en Alex, vanuit Luxemburg (wij gaan vandaag naar huis, na zes dagen wandelen), succes met de rest van de wandeling! Zet 'm op! Diep respect voor de lange periodes die jullie wandelen. En die