Warme wandeldag - Reisverslag uit Liendo, Zambia van Alex - WaarBenJij.nu Warme wandeldag - Reisverslag uit Liendo, Zambia van Alex - WaarBenJij.nu

Warme wandeldag

Blijf op de hoogte en volg Alex

20 Mei 2016 | Zambia, Liendo

Vandaag hadden we de eerste warmen wandelde.
Het was 26 graden in de schaduw we lopen vandaag Door het warmste stukje Spanje. Althans vandaag is dat zo.
Aangezien we in een pension slapen moeten we eerst een km lopen naar de alberge, naast de stierenvechtarena.
We hebben nu het standaard grapje wanneer we langs een camping komen; hier hadden we kunnen slapen als we een tent zouden hebben, maar ja die hebben we niet meer. We lopen over een mooi weggetje wat over gaat in een onverhardoos pad. Dat langs de kust gaat schitterend.
We gaan in een bar bukken van de tap drinken en een bocadillo jan Iberisch eten. Beiden zijn lekker.
Doorgelopen naar Nicoma en daar zijn we de weg gaan volgen in plaats van het pad. Daarmee snijden we minstens 6-7 km af en het is beter voor mijn kniebanden en kitty s kleine teen. In Lienden is plaats in de herberg eindelijk.
We eten een menu pellergrina samen met tv 2 andere gasten van de herberg.
De een was een Fransman en de andere een jonge Spanjaard de laatste loopt de tocht om zijn moeder uit te strooien in kaap Finishen

• 23 Mei 2016 - 12:39

Ineke En Wilfried:

Zo, we zijn weer een beetje bijgelezen!
    Jullie zijn zo langzaam maar zeker aan het eind van het traject
    dat jullie willen bereiken!??
    Gisteravond was op npo2 "kruispunt"een deel van de camino door de ogen van een
    rechercheur van zedenzaken. elke keer dta hij het woord camino hoorde schoot hij vol.
    Wij hebben nog heel goed gekeken of we jullie per ongeluk zagen !!!
    Veel plezier nog .....
    liefs van ons.