tentje - Reisverslag uit Zarautz, Spanje van Alex - WaarBenJij.nu tentje - Reisverslag uit Zarautz, Spanje van Alex - WaarBenJij.nu

tentje

Blijf op de hoogte en volg Alex

12 Mei 2016 | Spanje, Zarautz

We hebben een heerlijk ontbijt gehad.hier was een goede wife. Maar het lukte mij niet meer om er savond nog op te komen. Nu begrijp ik waarom er stond paswoord in verschillende talen en ik dacht dat dat de proverder was. Blond, moe en woordblind wat zal het zijn?
We gaan nu maar een klein stukje wandelen naar de camping in Zarautz.daar zetten we voor de laatste keer de tent op en houden een rustdag.
De tent staat net en begint te regenen, ik heb net de was opgehangen dus hup toch maar in de droger.
Jammer dat het regent nu moeten we toch ergens binnen zitten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Zarautz

mijn 6e reis

Ik ga weer wandelen

Recente Reisverslagen:

25 September 2017

Alex roadie naar Corcubion

24 September 2017

Lopen in de regen

23 September 2017

Kitty

23 September 2017

Kitty

22 September 2017

Compostella ophalen
Alex

In Spanje vervolg ik de wandeling. Soms alleen, soms met iemand erbij.

Actief sinds 30 April 2016
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 14474

Voorgaande reizen:

30 April 2016 - 31 December 2016

mijn 6e reis

Landen bezocht: