Alex Ik kom eraan - Reisverslag uit Hendaye, Frankrijk van Alex - WaarBenJij.nu Alex Ik kom eraan - Reisverslag uit Hendaye, Frankrijk van Alex - WaarBenJij.nu

Alex Ik kom eraan

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Alex

09 Mei 2016 | Frankrijk, Hendaye

Alex heeft een lekker rustig dagje gehad in Henday, hij heeft daar wat rond gewandeld.
Ik heb maar heel kort geslapen, ik kwam tijd tekort om 1.15 naar bed en om 4.45 er weer uit om de trein van 6.00 uur te halen.
Dit is allemaal gelukt en onderweg doe ik een dutje ( toch slaap tekort ) en verder werk ik aan mijn schoolwerk.
De overstap in Parijs valt ook mee. Kortom een voorspoedige reis.
Een half uur later dan verwacht stap ik om half zeven uit de trein fijn om Alex weer te zien. We eten in het hotel een hapje, jammer Michel en Carl hadden geen tijd om samen te eten. Michael op de terug reis.
Morgen gaat het echte wandelen beginnen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Hendaye

mijn 6e reis

Ik ga weer wandelen

Recente Reisverslagen:

25 September 2017

Alex roadie naar Corcubion

24 September 2017

Lopen in de regen

23 September 2017

Kitty

23 September 2017

Kitty

22 September 2017

Compostella ophalen
Alex

In Spanje vervolg ik de wandeling. Soms alleen, soms met iemand erbij.

Actief sinds 30 April 2016
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 14453

Voorgaande reizen:

30 April 2016 - 31 December 2016

mijn 6e reis

Landen bezocht: