De start - Reisverslag uit Roncesvalles, Spanje van Alex - WaarBenJij.nu De start - Reisverslag uit Roncesvalles, Spanje van Alex - WaarBenJij.nu

De start

Door: Alex eindredacteur Kitty

Blijf op de hoogte en volg Alex

02 Mei 2016 | Spanje, Roncesvalles



Lift naar Roncesvalles met het bagagetransport. Ik moet om 11.15 bij het office du toerisme zijn en kan dan voor 8 euro meerijden. Vieze automaat koffie op gedronken en een heerlijke sandwich ham -Emmentaler als ontbijt.

Ik krijg in begin van de middag een foto doorgestuurd van de echte start van de wandeling.

In het begin van de avond komt er een sms
Ik ben bij de albergue, is helaas gesloten. Heb wat gegeten en gerust en ga verder. Ik heb vaak geen bereik.Er is een jachthut probeer daar te overnachten.
Het is een prachtige wandeling. Ben wel moe van het dalen. Als de Albergue open was bleef ik hier.
Ik kreeg wel een slok wijn van een man uit zo,n zakje. hij deed het eerst voor hoe het moest.

We hebben nog even telefonis contact hij is ban dat hij geen bereik meer heeft later. Ik hoop dat hij mij nog kan laten weten waar hij slaapt.

Helaas niets meer gehoord kreeg nog wel een erg frisse foto doorgestuurd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Roncesvalles

mijn 6e reis

Ik ga weer wandelen

Recente Reisverslagen:

25 September 2017

Alex roadie naar Corcubion

24 September 2017

Lopen in de regen

23 September 2017

Kitty

23 September 2017

Kitty

22 September 2017

Compostella ophalen
Alex

In Spanje vervolg ik de wandeling. Soms alleen, soms met iemand erbij.

Actief sinds 30 April 2016
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 14463

Voorgaande reizen:

30 April 2016 - 31 December 2016

mijn 6e reis

Landen bezocht: