Op weg naar st-jean-pied-de-port - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van Alex - WaarBenJij.nu Op weg naar st-jean-pied-de-port - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van Alex - WaarBenJij.nu

Op weg naar st-jean-pied-de-port

Door: alex (kitty)

Blijf op de hoogte en volg Alex

01 Mei 2016 | Frankrijk, Saint-Jean-Pied-de-Port

Kwart voor twaalf verliet ik de doos van Easyjet op het vliegveld van Bordou. Om 12 uur zou de bus vertrekken, maar hij vertrok pas rond half een. Ik had niet door dat het de dag van de Arbeid is. Er rijden minderbussen en treinen. Ik ontmoette bij het verlaten van de bus Marty een man uit Doetinchem. Samen een kaartje gekocht en toen ging de trein al om 16.45 Tja dat wordt ellendig wachten op een terras tegenover het station. We zaten in de zon en uit de wind lekker te kletsen. En wat gedronken en ik heb nog Carla gebeld. Ik dacht dat we maar een kwartiertje hadden maar dat bleek meer dan 2 uur te zijn. Michel stelde voor om naar hun nieuwe huis te gaan. Carla stelde voor om dan ook wat te eten. Carla maakte een salade klaar en Michel gaf me de rondleiding. Een heel leuk en doordacht huis met veel onverwachte dingen. Er komt een zwembad, er is een lekkere klusruimte, een fraaie badkamer met inloopdouche, i.p.v. een logeerkamer een studio, etc.
Samen gegeten en ze hebben me terug gebracht naar het station. In de trein trof ik weer Marty. Het is jammer dat het halverwege donker was, het blijft een erg mooie treinroute. Ik lig nu op bed in gite Compostella. Morgen kan ik pas om 19.15 met de bus. Maar d e mevrouw die er was probeert te regelen dat ik met de bagage naar Roncesvalles mee kan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Saint-Jean-Pied-de-Port

mijn 6e reis

Ik ga weer wandelen

Recente Reisverslagen:

25 September 2017

Alex roadie naar Corcubion

24 September 2017

Lopen in de regen

23 September 2017

Kitty

23 September 2017

Kitty

22 September 2017

Compostella ophalen
Alex

In Spanje vervolg ik de wandeling. Soms alleen, soms met iemand erbij.

Actief sinds 30 April 2016
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 14483

Voorgaande reizen:

30 April 2016 - 31 December 2016

mijn 6e reis

Landen bezocht: